Oppsigelse

For å si opp TV-pakken din er det noen ulike måter du kan gjøre dette på. 

Si opp på Min sideChat med oss

Dersom du trenger hjelp til oppsigelsen kan du ringe oss direkte på telefon 210 10 210. Tast 1 for å bekrefte at du er eksisterende kunde. Tast deretter 1 for bestilling, endring og oppsigelse - og tast 2 igjen for oppsigelse.

Du finner mer informasjon om oppsigelse i våre avtalevilkår.

Alternativer til oppsigelse

  • Fryse abonnementet - du kan sette abonnementet ditt på vent i de periodene TV-en og mottakeren din ikke er i bruk.
  • Skal du flytte kan du enkelt ta med deg TV-pakken dit du skal eller overføre det til ny eier.

Oppsigelsestid

Gjeldende oppsigelsestid er inneværende måned + to måneder.
Kunder med fast avtaletid, må også forholde seg til avtaleperioden som er inngått.

Avtaletid

Avtaletid er den perioden du forplikter deg til å betale abonnementet ditt. Bestiller du abonnement eller mottaker til rabattert pris følger det ofte med en avtaleperiode. Normalt settes avtaletiden til 12 måneder frem i tid.