RiksTV via fiber
– det du trenger for å komme i gang
Strømmeboks
I vår brukermanual vil du finne informasjon om dette:
- Steg for steg hvordan du installerer
- Hvordan du kan bruke boksen
- Slik ser du på TV
- Hvordan høre på radio
For andre type veiledninger som f.eks. endre språk/undertekst eller endring av PIN-kode ved filmleie: Veiledninger for Strømmeboks.
SMART-boks III
I vår brukermanual vil du finne informasjon om dette:
- Steg for steg hvordan du installerer
- Nyttig tips og smarte funksjoner på SMART-boksen
- Slik fungerer fjernkontrollen
- Bruk av Underholdningsportalen og hva du kan se
For andre type veiledninger som f.eks. signalsjekk eller endring av PIN-kode: SMART-boks III med opptak og SMART-boks III basis
Ofte stilte spørsmål
-
Jeg vil gjerne ha TV flere steder hjemme. Hva gjør jeg?
-
Jeg har bestilt RiksTV via Fiber men har ikke fått oppkoblingsdato.
-
Jeg har et abonnement med utsatt oppstart, men er klar for å ta det i bruk. Hva gjør jeg?
-
Jeg har en boks uten opptaksfunksjon, men ønsker å ta opp programmer.
-
Hvorfor kommer jeg ikke inn på Tekst-TV?
-
Jeg har RiksTV via Fiber i Borettslaget/sameiet og ønsker flere kanaler. Hva gjør jeg?
-
Jeg har RiksTV via Fiber i Borettslaget/sameiet. Hvor mye betaler jeg for det?
-
Jeg har akkurat fått montert opp fiberen min, men det fulgte ikke med noe RiksTV utstyr. Hva gjør jeg?
-
Teksting for hørselshemmede.
-
Jeg har RiksTV via Fiber i Borettslaget/sameiet og har lyst til å leie film. Hvordan fungerer det?
-
Jeg finner ikke radiokanaler på TV-boksen min.
-
Jeg ønsker en ekstra TV på hytta, men der har jeg ikke fiber
-
Hvilke fiberpartnere har RiksTV?
-
Hva er egentlig RiksTV via fiber?
Kontakt oss gjerne!
Åpningstider
Mandag - fredag: kl. 08.00 - 20.00
Lørdag og søndag: kl. 10.00 - 18.00
Telefon: 21 02 27 13
Brev: RiksTV Kundeservice, Postboks 446, Alnabru, 0614 Oslo
Hovedkontor: RiksTV AS, Pb. 393 Økern, N-0513 Oslo