Ingen tilgang
Ingen tilgang 4, 5 og 6
Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig en av disse to årsakene:
- Du har endret kanaler i Favoritter-pakken
- Du har bestilt et Premium-abonnement
- Du har gjenåpnet abonnementet ditt etter en frys
Ingen tilgang 8, 9 og 12
Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig en av disse to årsakene:
- Det er lenge siden utstyret ditt har vært i bruk
- Du har akkurat installert RiksTV
Andre årsaker kan også være:
- Manglende betaling. Har abonnementet vært stoppet pga. manglende betaling, tar det 4 virkedager etter betaling før tilgangen kommer tilbake
- Du mangler abonnement på gjeldende kanal. Ta kontakt med kundeservice
- Det står feil RiksTV-programkort i mottakeren (gjelder kun SMART-boks I)
- Du har gjort endringer på abonnementet ditt (kjøpt nytt utstyr eller kanalpakke)