Boks reagerer ikke

Dette kan være et tegn på at noe har hengt seg opp på selve boksen, eller at du er på feil kildekanal.

Det vil lyse grønt i fronten da Strømmeboks er skrudd på, hvis den er avskrudd så lyser det rødt.

Er lyset grønt, men du fortsatt får samme feil, så er det tegn på at du er på feil kildekanal. Da må du bytte denne ved å bruke fjernkontrollen til TV-en. Normalt så heter kildeknappen AV, Input eller Source. 

 

Har du forsikret deg om at du er på rett kildekanal, men fortsatt mangler bilde på TV-en din, så kan du prøve følgende:

  • Trekk ut strømmen på nettverksruter og Strømmeboks.
  • Vent 30 sekunder.
  • Start opp nettverksruter, og vent til det er oppe igjen (ca 3 min).
  • Når nettet er oppe, så starter du Strømmeboks på nytt.

 

Hvis boksen ikke lyser overhodet eller den kun lyser rødt, så ta kontakt med oss for hjelp. 

 

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.