Mangler tilgang

Dette kan komme om du ikke ha tilgang til kanalen i pakken din, eller du er innlogget med feil kundenummer.

Dette er indikert ved at det enten er en hengelås på kanalen eller det står "Ikke tilgjengelig" i programguiden.

Du kan se hvilke kanaler du har tilgang til via Min side. Her kan du også oppgradere pakken din. Har du kanalpakken FleksiPakken så vil du kunne endre hvilke kanaler du har tilgang til på Min side.

 

Sjekk ditt kundenummer.
Du kan sjekke hvilket kundenummer du er logget inn med ved å gå til innstillinger for å åpne din brukerside.

Hvis du er usikker på ditt kundenummer så finner du dette på følgende steder:

  • Min side.
  • Fakturaen din.
  • Abonnementsavtalen din.

 

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.