Kommer ikke inn på arkiv, filmer eller serier

Dette tyder på at dekoder opplever problemer med internett tilkoblingen.

Vi anbefaler at du benytter deg av en nettverkskabel fra ruter til dekoder for å koble til internett. Dette er for å sikre en mer stabil nettverkslinje til dekoder.

Bruker du mobilt bredbånd eller trådløs tilkobling, så kan dette ofte gi en ustabil tilkobling.

 

Du må først sjekke:

  • At internett fungerer på andre enheter hjemme hos deg som f.eks. mobil eller PC.
  • At det ikke er noe skader på nettverkskabel som går fra ruter til dekoder.

 

Fungerer internett på andre enheter så anbefaler vi en superstrømløs.

Hvis internett ikke fungerer på andre enheter, så anbefaler vi at du kontakter din nettverksleverandør for videre feilsøk.

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.