Mangler kanaler
Mangler enkelte kanaler fra kanallisten?
Det kan skje om kanalen ikke er inkludert i kanalpakken din eller at den krever internett.
Det kan skje om kanalen ikke er inkludert i kanalpakken din eller at den krever internett.
I kanaloversikten ser du hvilke kanaler som krever internett:
Hvis kanalen er en del av abonnementet ditt. Finn feilmeldingen som kommer opp og fortsett feilsøket utifra dette.
Mangler kanalen helt fra kanallisten, så kan det være problemer med signalene.
Gjør da følgende:
- Trekk ut alle kabler fra dekoder. Vent 30 sekunder før du setter inn kabler på nytt.
- Sjekk at antennekabel står ordentlig i dekoder.
- Om alt stemmer med oppkoblingen, så kan du sjekke om det er noe registrert feil med senderen.
Om du opplever manglende signaler, så anbefaler vi at du sjekker status på din sender. Dette sjekker du enkelt her: Senderstatus
-
Det er registrert feil med sender
-
Ingen registrerte feil med sender
-
Signaler er OK
-
Signaler er ikke OK
Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?
Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.