Det er ingen melding i displayet på mottaker

Før du starter på listen under, anbefaler vi at du sjekker om du har riktig AV-kanal på TV

Hvis AV-kanal ikke var løsningen, fortsett feilsøket ved å gå igjennom disse punktene:

  • Ta ut alle ledninger av boksen (strøm, HDMI, antenne, internett)
  • Vent 60 sekunder
  • Sett inn strømkabel
  • Vent 40 - 60 sekunder
  • Sett inn resterende kabler

Er TV-skjermen fremdeles svart? Ta strømmen på både TV og mottaker og vent 60 sekunder.

Hvis det står "Rescue Mode, insert USB-stick with software" på TV-skjermen, må du laste ned nyeste programvare til en USB-stick. Her kan du lese mer om nyeste programvare for SMART-boks I.

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice på chat og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.