Jeg får meldingen «Brukernavnet eller passordet du skrev er visst ikke riktig. Fortvil ikke - vi hjelper deg"
Har du endret mobilnummer eller e-postadresse siden sist, benytt ny bruker. Da vil ny registreringsinformasjon knyttes opp mot eksisterende Min Side bruker. Hvis samme e-post eller mobilnummer er benyttet for flere kundeforhold, må du benytte kundenummer for å logge deg inn. Har du glemt passord, benytt glemt passord. Bruk også kundenummer her hvis det skulle oppstå problemer.
Jeg får meldingen «Vi fant ingen kunder med den oppgitte informasjonen» når jeg forsøker å registrere meg som ny kunde
Forsøk glemt passord med mobilnummer eller ditt kundenummer. Det kan være at mobilnummeret ikke er registrert hos oss, opprett ny bruker ved å fylle inn kundenummer og postnummer.
Jeg mottar ingen aktiveringskode på SMS
Det vanlige er at aktiveringskoden sendes umiddelbart, men av og til kan det oppstå forsinkelser i systemet. Avvent noen minutter. Hvis du ikke får SMS må du ta kontakt med oss på chat.